План-конспект уроку (розробка уроків)

Урок № 30 КОНТРОЛЬНИЙ ДИКТАНТ (СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА)

загрузка...

Мета:             перевірити й оцінити знання і практичні навички

учнів; розвивати самостійність у виконанні на­вчальних (контрольних) видів роботи; виховувати уважність і відповідальність.

Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь і навичок одина- дцятикласників.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

  1. Організаційний момент
  2. Ознайомлення з темою, метою і завданнями уроку
    1. Мотивація контрольно-навчальної діяльності
    2. Контрольна робота

Диктант

►   Уважно прослухайте текст.

►   Запишіть контрольний диктант.

«КНИГА ПРИРОДИ» СУХОМЛИНСЬКОГО

Василь Олександрович учив дітей любити природу й людей, без чого немислиме життя. І ніхто з малюків тепер навіть не смів думати про те, що можна залізати в гніздечко, зліплене пташкою, мучити жука-рогача чи ловити жабенят у сусідньому ставку.

загрузка...

Величезна, розмаїта й найпрекрасніша книга природи роз­кривалася перед хлоп’ятами й дівчатками. Та книга доступна кожному з раннього дитинства, вона вчить мислити образами, барвами, звуками. Але це не означає, що можна, пізнаючи все це, мислити абстрактно. Навпаки, треба, щоб усе це неодмінно відклалося в дитячій душі, збуджувало бажання мріяти, щоб бачене запам’ятовувалось назавжди, а не розвіювалося, як про­зорий димок. У цьому суть!

І Василь Олександрович вирішив разом із дітьми вести «Книгу природи». Все, що найбільше запам’яталося, що справило особ­ливе враження, нехай ляже сторінкою в ту книгу.

Виходячи на природу, діти вчилися думати. Не просто милу­ватися красою, а мислити. Водночас творилася не знана досі в педагогіці «Книга природи», автором якої були діти і, зви­чайно ж, учитель.

 

146

 

Усі уроки української мови в 11 класі. Академічний рівень

 

У ній записані думки про зв’язок живого й неживого, про насіння життя, про дивовижну циклічність у природі: зима — весна — літо — осінь. Про походження звичайних, на перший погляд, речей. Діти пізнавали істину, пов’язану з безсмертною кра­сою. Учитель подавав її не як щось одвічно дане, буденне, а шукав ту істину разом із дітьми. Знаходив, як радість, як цілюще дже­рело з великої «Книги пізнання» (За І. Цюпою; 181 слово).

►                   Перевірте написане.

  1. Домашнє завдання

►                   Робота над помилками.

►                   Повторення вивченого за семестр.

загрузка...

Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс.