План-конспект уроку (розробка уроків)

Повторення вивченого про слово

загрузка...

Урок 117

Тема: Повторення вивченого про слово
Мета: повторити вивчене про слово; формувати навички грамотного письма; виховувати любов до природи.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Дзвоник всім нам дав наказ:

— До роботи, другий клас!

II. Актуалізація опорних знань

1 Хвилинка каліграфії

ра ді оз хм мя че ий ви иш ом озг

Ознака, червоний, духмяний, черговий

Радо грати дітворі у широкому дворі.

— які слова означають назви ознак?

— яке з них є назвою предмета?

— Назвіть послідовно звуки і букви у слові духмяний.

— Підкресліть у реченні слова, які відповідають на питання хто?, що?.

2 Словникова робота

Гра «Знайди склад»

ве_сень по_ділок

ву_ця по_ка

ди_на се_да

ка_дар оз_ка

3 Зоровий диктант

До синього неба тягнися, дубочку.

Летіла хмарка, мов тополиний пух.

Птахи над морем розминали крила.

Їжачок забрався у своє кубельце.

загрузка...

Ластівка щебече над моїм вікном.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчене про слово.

IV. Узагальнення й систематизація отриманих знань та вмінь

Завдання 1

До назв предметів дібрати ознаки.

Сонце, вітер, трава, теплий, яскравий, молодий.

Завдання 2

До поданих слів дописати власні назви.

Собака______ , кінь _____, місто_________ , ріка________ , письменник_________, товариш_______ , вулиця______ .

Завдання 3

До слів першого рядка дібрати слова із протилежним значенням із другого рядка.

1) М’який, сумний, глибокий, низький;

високий, мілкий, веселий, твердий.

2) Сміятися, мовчати, піднімати;

опускати, говорити, плакати.

Фізкультхвилинка

Завдання 4

Підкреслити слова, що відповідають на питання який? яка? яке?

Дерев’яна, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця, зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить, низький, глиняний.

— чи є серед записаних слів споріднені? Назвіть їх.

Завдання 5

Списати текст. Вставити потрібні слова за змістом. Підкреслити слова — назви дій.

БЕРІЗКА

У нашому садку_______ білокора берізка. Вона гарна в різні пори року. Навесні на берізці ______ листочки. Влітку деревце __________зелені шати. Золотисте вбрання __________ на ній восени. А взимку білокора берізка — це срібна красуня.

Слова для довідки: з’являються, росте, одягає, розвивається.

V. Підсумок уроку. Рефлексія

1. Позначте, яка група слів відповідає на питання хто?

1) Кіт, сорока, стіл, хлопчик;

2) стіл, вікно, дерево, місто;

3) ластівка, Оленка, хлопчик, дідусь.

2. Позначте, яка група слів означає дію предметів.

1) Теплий, широкий, білий, зелена;

2) стіл, вікно, дерево, місто;

3) вчать, малює, учить, поливають.

3. Позначте слова, близькі за значенням.

1) Веселитися, сміятися, радіти;

2) малий, малятко, малюки;

3) тепліти, холоднішати, прохолоджувати.

4. Позначте правильну відповідь.

Слова, що означають назви дій, відповідають на питання:

1) який? яка? яке?;

2) хто? що?;

3) що робить? що зробить? що буде робити?.

Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс.