Мета: оцінити навчальні досягнення учнів з поданої теми;
розвивати вміння школярів аналізувати художні твори; виховувати самостійність та наполегливість у роботі. Тип уроку: контроль та коригування знань, умінь, навичок. Обладнання: різнорівневі завдання. ПЕРЕБІГУРОКУ
Виконання завдання І рівня передбачає максимальну оцінку 0, 5 б., II рівня — 2 б., III рівня — 3 6.
Варіант І Рівень І Визначте правильне твердження. 1. У час свого розквіту театр «Березіль» налічував … акторських студій А Шість Б Сім В Вісім Г Десять 2. Національно-визвольний рух в Україні часів революційного перевороту та його результати показано у творі Ю. Яновського А «Майстер корабля» Б «Вершники» |
Українська література за межами України |
249 |
В «Чотири шаблі»
Г «Жива вода»
А «Остап Шаптало» Б «Невеличка драма» В «В епідемічному бараці» Г « Місто»
Б Остапа Вишню В Б.-І. Антонича Г О. Турянського 5. Таврійське містечко Олешки посідає особливе місце в літературному розвитку А В. Підмогильного Б Ю. Яновського В Отапа Вишні Г М. Куліша 6. Прозовим твором Б.-І.Антонича є А «Зелена євангелія» Б «Книга Лева» В «Привітання життя» Г «Три мандоліни» Рівень II Дайте розгорнуту відповідь. 1. Розкрийте особливості розвитку драматургії й театру 1920-х рр. 2. Порівняйте мисливські усмішки з пейзажними описами в інших творах (за вибором). 3. Висловіть власну думку про вартість мистецтва, грошей, почуттів людини (за твором «Поза межами болю» О. Турянського). Рівень III Напишіть твір-мініатюру за однією з тем:
|
250 |
Уроки української літератури в 11 класі |
Варіант II
Рівень І Визначте правильне твердження. 1. Тема «Трьох синів» П. Тичини й «Матері» М. Хвильового — тема згуби матері, роду, нації постає у творі Ю. Яновського А «Майстер корабля» Б «Подвійне коло» В «Чотири шаблі» Г «Жива вода»
А Ю. Яновського Б Остапа Вишню В В. Підмогильного Г М. Куліша 3. Однією з найдотепніших усмішок Остапа Вишні, присвяченої М. Рильському, є А «Як засмажити коропа» Б «Як варити і їсти суп із дикої качки» В «Дика гуска» Г «Дикий кабан,або вепр» 4. Органічний зв’язок п’єс «97» та «Комуна в степах» М. Куліша особливо відчутний з творчістю А М. Старицького Б І. Карпенка-Карого В О. Олеся Г В. Винниченка
Б «Зриви і крила» В «Вітражі й пейзажі» Г «Привітання життя»
В Харківського театру імені І. Франка Г Театру «Березіль» |
Українська література за межами України |
251 |
Рівень II
Дайте розгорнуту відповідь. 1. Охарактеризуйте маргінальний образ українського інтелігента. 2. Висвітліть актуальність проблем, порушених у п’ єсах М. Ку- ліша. 3. Поясніть роль народнопісенних тропів у «Вишнях», специфіку пейзажів, символіку образів «Дороги» (за творчістю Б.-І. Анто- нича). Рівень III Напишіть твір-мініатюру за однією з тем:
Підготувати повідомлення «Празька поетична школа» української поезії та її представники». |