Мета: запропонованими різнорівневими завданнями ви
явити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, навички аналізувати художні твори, давати зв’язну відповідь, формувати творче мислення; виховувати наполегливість і відповідальність. Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь. Обладнання: тестові завдання й питання для контролю за темою у 2-х варіантах. ПЕРЕБІГ УРОКУ
Мотивація навчальної діяльності учнів
Варіант І Рівень І (0,5 б.) Обрати правильну відповідь.
Б Іван Драч В Євген Маланюк Г Юрій Клен
Б радянських політв’язнів 50-х років XX ст. В протистояння людини-особистості тоталітарній системі Г складного життя людини на тлі краси Уссурійського краю |
Поети-шістдесятники |
435 |
|
4 |
ТТ и • и • и • •
. Наибільшии і центральний за змістом розділ роману, у якому Б «Проща» В «Якби знайшлась неопалима книга» Г «Сповідь»
А П. Грабовського Б Г. Сковороди В Б. Грінченка Г Т. Шевченка
Б використання підкреслено ігрового стилю В зображення не самого предмета, а вражень від нього Г суміш багатьох традиційних жанрових різновидів Рівень II (2 б.) Дати розгорнуту відповідь:
Рівень III (З б.) Зробіть ідейно-художній аналіз поезії «Я…» Василя Симоненка. Варіант II Рівень І (0,5 б.) Обрати правильну відповідь.
|
436 |
Уроки української літератури в 11 класі |
І. Багряний розкриває в образі А тигроловів Б першого експресу В Григорія Многогрішного Г Дениса Сірка
Б «Воля до життя» В «Арсенал» Г « Україна в огні»
Б «Два кольори» Д. Пав личка В «Пісня про рушник» А. Малишка Г «Лебеді материнства» В. Симоненка
|
А |
«Страта» |
Б |
«Весна, і смерть, і світле воскресіння» |
В |
«Якби знайшлась неопалима книга» |
Г |
«Сповідь» |
6. В. |
Стусу НЕ належить збірка |
А |
«Зимові дерева» |
Б |
«Веселий цвинтар» |
В |
« Палімпсести » |
Г |
«Тиша і грім» |
Рівень II (2 б.) Дати розгорнуту відповідь:
Рівень III (3 б.) Зробіть ідейно-художній аналіз «Балади про соняшник» Івана Драча.
Підготувати доповіді про життєвий і творчий шлях Олеся Гончара. |