План-конспект уроку (розробка уроків)
Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу
теми; формувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й аналізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення самовдосконалювання.
Тип уроку: контроль знань.
Обладнання: завдання тестової форми.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
- I. Організаційний етап
- II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, мети й завдань уроку III. Оголошення змісту завдань
Рівень І (0,5 б.).
Продовжити речення або визначити правильне твердження.
- Державу премію УРСР імені Т.Г. Шевченка в 1962 р.О. Гончар одержав за твір
А «Прапороносці»
Б «Собор»
В «Модри-Камінь»
Г «Циклон»
Д «Людина і зброя»
- Темою новели-застороги «Залізний острів» є …
- Новела — це …
- Відлік творчого шляху Гр. Тютюнника можна вести від оповідання
А «Зав’язь»
Б «Перед грозою»
В «В сутінки» |
Уроки української літератури в 11 класі |
Г «Три зозулі з поклоном»
Д «Вогник далеко в степу»
- Новела «Три зозулі з поклоном» має присвяту…
- «Складність людських стосунків, виражена через історію нещасливого кохання» — це тема твору Григора Тютюнника А «Три зозулі з поклоном»
Б «Вогник далеко в степу»
В «Климко»
Г «Зав’язь»
Д «Дикий»
- Роман-балада — це …
- «Світ, засіяний світлом, повний гармонії, але сплетений у над- звичайноскладний вузол» — це слова
А Григора Тютюнника Б Валерія Шевчука В Ліни Костенко Г Олеся Гончара Д Павла Загребельного
- Указати особливості «притчевої прози»
- Перший історичний роман П. Загребельного А «Євпраксія»
Б «Розгін»
В «Роксолана»
Г «Левине серце»
Д «Диво»
- Героями роману «Диво» П. Загребельного є…
- Назвати сучасні літературні угрупування
Рівень II (1 б.)
Дати розгорнуту відповідь.
- Розкрити зміст слів, які П. Загребельний узяв за епіграф до першого розділу роману «Диво»: «Найперше мусимо з допомогою мікроскопа дослідити всі відхилення від предмета».
- Розкрити особливості творчого стилю Валерія Шевчука.
- Проблематика й символіка твору Валерія Шевчука «Дім на горі».
- Охарактеризувати один із образів новели Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном».
- Проаналізувати один із віршів Ліни Костенко «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Я вранці голос горлиці люблю…», «Неду- мано, негадано…»
|
Сучасна українська література |
- Пояснити назву новели-застороги «Залізний острів» із роману «Тронка» Олеся Гончара.
Рівень III (6 б.)
Виконати одне із завдань:
- Скласти розповідь від імені героїв новели Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном» у формі листа.
- Скласти інтерв’ю з героєм твору, який вас найбільше вразив.
- Написати лист до героя твору, який вас найбільше вразив.
- Написати твір-мініатюру на одну із тем:
- «Порятунок прийде тільки тоді, коли стрепенеться душа народу». Розкрити актуальні проблеми сьогодення через призму історичного роману П. Загребельного «Диво».
- «Люблю слова. їх музика іскриста». Яскравий світ художнього слова Ліни Костенко.
- «Образ Софії Київської — символ духовного надбання українського народу» (за романом П. Загребельного «Диво»).
- Розкрити особливості російськомовної української поезії.
- IV. Підсумок уроку
- V. Домашнє завдання
Повторити вивчений упродовж навчального року теоретичний матеріал. |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Бали
|
0-1,5 |
2-3 |
3,5-4 |
4,5-5 |
5,5-7 |
7,5-8 |
|
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Бали
|
8,5-10 |
11-12 |
12,5-13,5 |
14-15,5 |
16-17 |
17,5-18 |
Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс.