План-конспект уроку (розробка уроків)

Урок № 68 КОНТРОЛЬНА РОБОТА (КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ). КОНТРОЛЬНЕ АУДІЮВАННЯ

Мета:


Тип уроку:


перевірити й оцінити рівень навчальних досягнень десятикласників з розділу «Стилістичні засоби лекси­кології та фразеології», з’ясувати можливі недоліки в ходу опанування мовною теорією, перевірити навики сприймання на слух тексту науково-популярного стилю; розвивати навички роботи з тестовими завдан­нями, навички самостійної роботи; виховувати ша­нобливе ставлення до рідної мови. урок перевірки навчальних досягнень учнів.


ПЕРЕБІГ УРОКУ

  1. I.   Організаційний момент
  2. II.   Ознайомлення з темою, метою і завданнями уроку
  3. III.    Мотивація навчальної діяльності учнів

Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань закритої й відкритої форми. Проведення інструктажу щодо вико­нання їх.


  1. IV.   Виконання тестових завдань закритої й відкритої форми

Варіант І

►    Завдання 1-9 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1. Позначте рядок, у якому правильно розставлені розділові знаки при прямій мові:

А « — Розкажіть, дідусю, про неволю турецьку,» — просить Михайлик (Б. Грінченко).

Б Дід Данило підвів голову і сказав: «Кожен повинен боронити свій рідний край, не жаліючи життя!» (Б. Грінченко).

В А вчитель казав далі «Напевне, то ти свій хліб їла, бо я ніколи не повірю, що ти можеш украсти» (Б. Грінченко). Г «А що я тобі скажу,— почала вона тихо,— Адже ти сам знаєш.» (Б. Грінченко).

2. Позначте рядок, у якому всі слова синонімічні:

А говорити, балакати, мовчати, розмовляти;

Б шлях, дорога, траса, путівець;

 

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей


349


В бігти, йти, плестися, сидіти;

Г великий, величезний, малий, гігантський.

3. Позначте, якими лексичними одиницями є слова заїзд — з’їзд? А паронімами;

Б антонімами;

В омонімами;

Г синонімами.

4. Позначте рядок, у якому фразеологізм має значення бігати без передишки:

А як дурному з гори бігти;

Б як білка в колесі;

В як солоного зайця ганяти;

Г як горохом об стіну.

5. Позначте рядок, у якому всі слова написані правильно:

А морквяний, медвяний, тьмяний, рутвяний;

Б святковий, арф’яр, верб’я, черв’як;

В бюро, буряк, різьб’яр, пір’їна;

Г дит’ясла, з’економити, об’їзд, приїзд.

6. Позначте рядок, у якому припущено орфографічої помилки: А цінний, денний, юннат, священний;

Б розрісся, ллє, попідтинню, попідвіконню;

В міддю, сталлю, Керчю, совістю;

Г священик, стаття, статей, беззаконний.

7. Позначте рядок у якому припущено помилки у вживанні сло­восполучень:

А абонентська скринька, провідний фахівець, правильна від­повідь, у будь-якому випадку;

Б бути у відрядженні, о третій годині, за два кроки від нього, гарні шпалери;

В грецькі горіхи, великі доходи, вартий уваги, колишні учні; Г через брак часу, зайвий раз, олійна фарба, вартий уваги.

  1. Позначте рядок, у якому припущено помилки в написанні прислівників:

А зверху, згори, униз, спереду;

Б сам-на-сам, раз по раз, рік у рік, в цілому;

В на-гора, по-латині, сама самотою, ліворуч;

Г вдосвіта, на зло, зозла, на жаль.

9. Укажіть рядок, у якому не всі сполучення слів є словосполу­ченнями:

А українська мова, найбільш цікавий, буду працювати, дуже добре;

 

350


Усі уроки української мови в 11 класі. Академічний рівень


Б прочитати книгу, сукня із шовку, весело розповідати, при­йшли надвір;

В приміщення школи, читати вголос, радісна зустріч, зошит школяра;

Г цікава книга, охайна робота, гарна людина, робити заува­ження.

►    Завдання 10-12 мають по п’ять варіантів відповіді, серед яких два правильних варіанти. Потрібно вибрати два правильних варіанти відповіді.

10. Позначте рядки, у яких подано прості речення.

А До кого я пригорнуся і хто приголубить? (І. Котляревський). Б Мов зачарований, стоїть Бахчисарай (Леся Українка).

В Скоро вся долина і гори блищали вогнями і разом з димом з землі здіймається вгору і пісня. (М. Коцюбинський).

Г З рідною мовою пов’язані найдорожчі спогади про перше слово, почуте в колисці материних уст. (Б. Антоненко- Давидович).

Д В далині хиталися дерева і синів задуманий прибій (В. Со- сюра).

11. Позначте речення, у яких правильно вжиті розділові знаки при відокремлених членах речення.

А Стаючи на обраний гостинець, ми знаємо, хто шлях той торував. (В. Коротич).

Б На світі все знайдеш крім рідної матері (Народна творчість). В Омиті росами, квіти розтулюють повіки (В. Сосюра).

Г Рука, засмагла від роботи, нам сіє благодатний мир (М. Риль­ський).

Д Досвітні огні переможні, урочі, прорізали темряву ночі (Леся Українка).

12. Позначте рядки, у яких правильно вжито форми кличного відмінка.

А колеже, брате, сину, вчителе, кравче;

Б колего, Олеже, кобзарю, тату, діду;

В Олесю, Наталю, Олегу, шахтарю, бійцю;

Г бабусю, матусе, Маріє, Явтуше, сине;

Д шахтарю, полковнику, ясеню, доне, Іллє.

►    Завдання 13 передбачає встановлення відповідності. До кож­ного рядка, позначеного цифрою, потрібно дібрати відповід­ник, позначений буквою. Кожна цифра може використовува­тися лише один раз.

 

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей


351


13. Установіть відповідність між стилями та мовними засобами і стильовими рисами.


А публіцистичний.
Б науковий.

художній.
розмовний.


1


В

Г


2


3


4


5


логічність, точність, доказо-
вість, терміни.

стилістично нейтральні мовні
засоби, канцелярська лексика.
емоційність, суспільно-політич-
на лексика.

невимушеність, емоційність,
просторічні слова, неповні ре-
чення.

образність, використання всіх
мовних засобів, емоційність.

►   Завдання 14 потребує самостійного розв’язання.

14. Напишіть доручення.

Варіант ІІ

►   Завдання 1-9 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких
лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант
відповіді.

1. Позначте рядок, у якому правильно розставлені розділові
знаки при прямій мові:

А «Так ти, я бачу, хочеш хитрувати,— скрикнув Остап.— Так
знай же: нема тобі пощади від мене!» (М. Хвильовий).

«Мені дуже подобається революція,» — сказала вона колись
своїй сусідці (М. Хвильовий).

«— Ну, як твоє, синку, вчення,» — спитала вона (М. Хви­льовий).

Г Тоді полізла мати на горище до свого сина Андрія й ска­зала йому: «Твої вороги, синку, сплять». Отже, тікай яко­мога скоріш» (М. Хвильовий).

2. Позначте рядок, у якому всі слова синонімічні:

А пахучий, запашний, духмяний, свіжий;

Б іти, простувати, сидіти, плентатися;

В плакати, ридати, рюмсати, ревіти;

Г слабкий, сильний, приглушений, нечутний.

3. Позначте, якими лексичними одиницями є слова ошукати — обшукати?

А синонімами;

Б паронімами;


Б


В

 

352


Усі уроки української мови в 11 класі. Академічний рівень


В антонімами;

Г омонімами.

4. Позначте рядок, у якому фразеологізм має значення говорити багато, нерозумно, пліткувати:

А язик без кісток;

Б язик держати за зубами;

В язик розв’язати;

Г висолопити язик.

5. Позначте рядок, у якому всі слова написані правильно:

А женьшень, няньчити, меньше, інші;

Б донці, ляльці, бриньчати, рибалці;

В уманський, учительство, камінчик, ремінчик;

Г яблунці, черешенці, одноколці, оболонці.

6. Позначте рядок, у якому в усіх словах припущено орфогра­фічної помилки:

А ванна, бонна, мадонна, панна;

Б голландський, мірра, імміграція, нетто;

В марокканський, андоррський, вілла, клас;

Г шоссе, беладона, барокко, інтермеццо.

7. Позначте рядок, у якому припущено помилки у вживанні сло­восполучень:

А канцелярське приладдя, ліки проти застуди, меблевий мага­зин, міжнародне становище;

Б кидатися в очі, примхлива погода, згідно з інструкцією, скласти іспит;

В паперова тяганина, передплата розпочалася, оскаржити вирок, обсяг роботи;

Г дрібні гроші, наступного дня, незважаючи на перешкоди, завдати удару.

  1. Позначте рядок, у якому припущено помилки в написанні прислівників:

А щодня, насамперед, споконвіку, з давніх-давен;

Б хіба що, якщо, спідлоба, запанібрата;

В доречі, натщесерце, плече в плече, по двоє;

Г поодинці, спочатку, додому, опівночі.

9. Укажіть рядок, у якому не всі сполучення слів є словосполу­ченнями:

А дружня розмова, місто-герой, сильний духом, місто Київ; Б зібрати урожай, пошепки молитися, співати йдучи, сідаєш у вагон;

 

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей


353


В сіяти пшеницю, наша країна, говорити голосно, особливо старанно;

Г п’ятами накивати, найбільш незалежний, буду читати, біля школи.

►    Завдання 10-12 мають по шість варіантів відповіді, серед яких два правильних варіанти. Потрібно вибрати два правильних варіанти відповіді.

10. Позначте рядки, у яких подано прості речення.

А Було затишно і пахло вологістю (А. Головко).

Б Пісня шириться, росте, розливається на вечірніх просторах Дніпра (О. Довженко).

В Яке чудове море і як легко дихається біля нього! (Ю. Зба- нацький).

Г В своїй хаті своя й правда, і сила, і воля (Т. Шевченко).

Д Люблю народ, якого силу ніхто не зломить (П. Воронько).

11. Позначте речення, у яких правильно вжиті розділові знаки при відокремлених членах речення.

А Всі, за винятком Бойчука, здивовано дивилися на шкіпера (М. Трублаїні).

Б Бійці сиділи деякий час задумавшись (О. Гончар).

В Степ, струсивши з себе росу та зігнавши непримітні тіні, горить рівним жовто-зеленим килимом (Панас Мирний). Г Батькові руки важкі, загорілі, лежать на колінах у плетиві жил (М. Масло).

Д Тепла ніч напоєна степовими пахощами, пропливала над Асканією. (О. Гончар)

12. Позначте рядки, у яких правильно вжито форми кличного відмінка.

А Тимошу, глядачу, батьку, Устим;

Б лицаре, друже, діду, Натале, площе;

В водію, Ільку, стороже, викладачу, укладач;

Г бджоляре, шевче, Швеце, Софіє, газетяре;

Д любове, радосте, Олексію, Левку, юначе.

►    Завдання 13 передбачає встановлення відповідності. До кож­ного рядка, позначеного цифрою, потрібно дібрати відповід­ник, позначений буквою. Кожна цифра може використовува­тися лише один раз.

13. Установіть відповідність між стилями та мовними засобами і стильовими рисами.

 

354


Усі уроки української мови в 11 класі. Академічний рівень


А

публіцистичний.

1

спілкування.

Б

науковий.

2

естетичний вплив.

В

офіційно-діловий.

3

повідомлення, пояснення,

Г

художній.

 

доведення.

   

4

вплив.

   

5

повідомлення (документальне,

     

інструкція).

►   Завдання 14 потребує самостійного розв’язання.

14. Напишіть розписку.


Оцінювання контрольного тесту


Тип

завдання

Завдання закритої форми Завдання

відкритої

форми

з вибором однієї правильної відповіді

з вибором кількох правильних відповідей

на вста­новлення відповід­ності
Номер

завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13 14
Варіанті

Б

Б

А

Г

А

Г

В

Б

А

Б,

Г

А,

Г

Б,

В

А-3, Б-1, В-5, Г-4  
Варіант2

Б

В

Б

А

В

Г

Б

В

Г

Б,

Г

А,

В

В,

Д

А-4, Б-3, В-5, Г-2  
Кількість

балів

1

1

1

1

1

1

1

1

1

2

2

2

4 5
24-23 бали

12 б.

12-11 балів 6 б.
22-21 бал

11 б.

10-9 балів 5 б.
20-19 балів

10 б.

8-7 балів 4 б.
18-17 балів 9 б. 6-5 балів 3 б.
16-15 балів 8 б. 4-3 бали 2 б.
14-13 балів 7 б. 2-1 бал 1 б.
  1. V.   Контрольне аудіювання тексту

Читання вчителем тексту

ОРАТОРСЬКЕ МИСТЕЦТВО Під ораторським мистецтвом перш за все розуміють високий рівень майстерності публічного виступу, якісну характеристику ораторського мовлення, майстерне володіння живим словом.

 

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей


355


Ораторське мистецтво — це мистецтво побудови публічного виголошення промови з метою здійснення бажаного впливу на аудиторію. Ще в античні часи були поставлені основні питання, що визначали суть риторики,— це взаємини аудиторії та оратора.

То що ж таке риторика — наука чи мистецтво? З одного боку, риторика містить у собі ознаки науки, оскільки в ній точно випи­сані правила, яких повинен дотримуватися кожен, хто хотів би освоїти її ази. Іще античні філософи Платон і Аристотель розгля­дали красномовство у системі знань як спосіб пізнання і тлума­чення складних явищ.

Окремі вчені класифікують риторику як мистецтво повідом­лення знань.

М. Ломоносов, О. Мерзляков, А. Коні та інші вчені часто по­рівнювали красномовство з поезією й акторською майстерністю.

Феофан Прокопович у праці «Про ораторське мистецтво» стверджував, що силами красномовства ми допомагаємо друзям, засуджуємо нечесних, викриваємо засідки, перешкоджаємо роз- рухам безпутників, відвертаємо шкоди і небезпеки. Потім цим шляхом зав’язуємо і зберігаємо дружбу, ним же потішаємо гноб­лених у нещасті, даємо розраду в скрутих становищах, викорчо­вуємо ненависть, здобуваємо прихильність, втихомирюємо сварки і незгоди. Він вважав, що дар переконливого мовлення є такий самий, що і дар лікування, адже лікування допомагає тілові, а переконливе мовлення лікує душі.

Риторика (красномовність), або ораторське мистецтво, виникло в Стародавній Греції. Як і епос, драма, скульптура й архітектура, вона вважалася мистецтвом, творчістю, її величали «царицею всіх мистецтв».

Що ж зумовило появу ораторського мистецтва? Історія свід­чить, що найважливішою умовою появи і розвитку ораторського мистецтва є демократичні форми управління, активна участь громадян у політичному житті країни. Не випадково ораторське мистецтво називають «дітищем демократії».

Підтвердженням тому є порівняння двох найбільш вагомих міст держав Спарти і Афін, що мали різний державний устрій.

Спарта була типовою олігархічною республікою. Нею керували два царі і рада старійшин. Верховним органом влади вважались народні збори, але фактично вони ніякої сили не мали.

З розповідей Плутарха відомо, що порядок проведення збо­рів у Спарті був таким: місце, де проходили збори, не мало ні накриття, ні прикрас, оскільки це, на думку правителів, не сприяє здоровому судженню.

 

356


Усі уроки української мови в 11 класі. Академічний рівень


Народні збори інколи ухвалювали рішення, але воно не повинне суперечити рішенню царів. В іншому ж разі останні оголошували: «Якщо народ постановив неправильно, рішення вважати недій­сним, а збори розпустити». Такий порядок ведення державних справ давав можливість аристократам майже безконтрольно вирі­шувати всі питання і не сприяв залученню до них громадян.

По-іншому складалося політичне життя в Афінах, які в сере­дині V ст. до н. е. були наймогутнішим економічним, політичним і культурним центром Давньої Греції. Велике значення мали тут три установи: народні збори, рада п’ятисот і суд.

Провідна роль належала народним зборам, які юридично були наділені повною верховною владою.

Через кожні 10 днів афінські громадяни збиралися на площі міста й обговорювали важливі державні справи. Тільки народні збори вирішували питання оголошення війни чи підписання миру, тільки зборами обиралися вищі посадові особи, видавалися поста­нови тощо.

Між засіданнями народних зборів поточні питання розгля­дались радою п’ятисот. Члени ради обиралися жеребкуванням по 50 осіб від кожного з десяти районів.

Судовими справами, законодавчою діяльністю займалися суд присяжних. До нього входило 6 тисяч осіб, що перешкоджало підкупу суддів.

Державних звинувачувачів і захисників не було. Будь-який громадянин міг подати звинувачення. Підсудний же повинен був захищатися сам.

Звісно, що за такого державного устрою в Афінах громадянам часто доводилося виступати на зборах чи в суді. І щоб успішно виступити чи виграти справу, потрібно було вміти гарно і пере­конливо говорити, відстоювати свою позицію і відхиляти чи запе­речувати думку опонента. Тобто володіння ораторським мисте­цтвом і вміння сперечатися було першою необхідністю афінян. На думку дослідників, найбільш активно ораторське мистецтво розвивалось у переломні часи. У таких умовах красномовство стає необхідним кожній людині.

Тому різко зростає попит на досвідчених викладачів оратор­ського мистецтва. І одна за одною з’являються школи красно­мовства.

Найвідомішою школою (точніше, напрямком) у мистецтві пере­конувати стала софістична. Її представники, софісти, обрали своєю головною зброєю діалектику ситуаційних колізій і пара­докси. Софісти не лише навчали красномовству, а й складали

 

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей


357


промови для потреб громадян. Вони майстерно володіли сло­вом, усіма формами ораторського мистецтва, вмінням впливати на аудиторію. Їх популярність була надзвичайно велика; ора­торська кар’єра у Давній Греції, а згодом у Римі стала почесною і прибутковою. Один із римських істориків писав: «Чиє мисте­цтво у славі своїй зрівняється з ораторським? Чиї імена батьки втлумачують своїм дітям, кого простий натовп знає по імені — ораторів, звичайно.»

Марк Туллій Цицерон, найбільший давньоримський оратор, політик, письменник писав: «Є два мистецтва, які можуть підне­сти людину на найвищий щабель пошани: одне — це мистецтво гарного полководця, друге — мистецтво гарного оратора».

У Стародавній Греції риторика була вагомою складовою час­тиною суспільного життя. У Гомерових творах справжнім героєм вважався той, хто не тільки виявляв доблесть, а й умів гарно говорити. Війську Агамемнона, що завоювало Трою, дуже допо­магав своїми промовами старий Нестор, хоч він уже й не міг без­посередньо брати участі у битві.

Зі стародавніх часів риторику поділяли на три галузі: судова риторика, риторика політична (публічних виступів), урочиста риторика. Почесне місце в історії ораторського мистецтва нале­жить Сократу (469-399 рр. до н. е.). Він був одним із родоначаль­ників діалектики, якщо розуміти її як відкриття істини за допо­могою бесіди, суперечки, дискусії. Свої бесіди Сократ будував у формі питань і відповідей. Спочатку він робив вигляд, що нічого не знає і просив просвітити його. Потім послідовно ста­вив своєму співбесіднику питання до тих пір, доки той не почи­нав суперечити самому собі і переконувався, що нічого не розу­міє. Такий метод пізніше був названий «сократівською іронією» (За Г. Баран; 812 слів).

Виконання учнями тестових завдань за змістом тексту

Варіант ІІ

1. Укажіть правильну відповідь: ораторське мистецтво — це.

А наука про вміння говорити гарно, красно, так, як і нале­жить у конкретному випадку;

Б це мистецтво побудови публічного виголошення промови з метою здійснення бажаного впливу на аудиторію;

В здатність, уміти говорити красиво, переконливо, упевнено;

Г майстерне володіння живим словом.

2. Хто із відомих людей вважав(ли) риторику як спосіб пізнання

і тлумачення складних явищ?

 

358


Усі уроки української мови в 11 класі. Академічний рівень


А М. Ломоносов, О. Мерзляков, А. Коні;

Б Ф. Прокопович;

В Платон і Аристотель;

Г Плутарх.

3. Хто із відомих людей порівнював(ли) красномовство з поезією й акторською майстерністю?

А М. Ломоносов, О. Мерзляков, А. Коні;

Б Ф. Прокопович;

В Платон і Аристотель;

Г Плутарх.

4. Хто із названих митців вважав, .що силами красномовства ми допомагаємо друзям, засуджуємо нечесних, викриваємо засідки, перешкоджаємо розрухам?..

А Плутарх;

Б Платон;

В Ф. Прокопович;

Г О. Мерзляков.

  1. Назвіть країну, у якій виникло ораторське мистецтво.

А Стародавня Греція;

Б Стародавній Рим;

В Спарта;

Г Стародавній Єгипет.

6. Укажіть правильну відповідь. Риторику вважали:

А «царицею всіх наук»;

Б «царицею всіх зборів»;

В «царицею всіх мистецтв»;

Г «царицею красномовства».

7. Як ще називають ораторське мистецтво?

А «дітищем правителів»;

Б «дітищем риторики»;

В «дітищем пізнання»;

Г «дітищем демократії».

  1. У якій державі велике значення мали три установи: народні збори, рада п’ятисот, суд?

А у Спарті;

Б у Єгипті;

В у Греції;

Г у Римі.

  1. Скільки осіб входило до суду присяжних?

А 200 осіб;

Б шість тисяч;

 

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей


359


В шістсот;

Г шістдесят тисяч.

10. Чому громадянам Афін часто доводилося виступати в суді?

А дуже дорого було найняти захисника;

Б не вистачало на всі справи захисників;

В не довіряли державним захисникам;

Г державних захисників не було.

11. Кому належать слова: «Є два мистецтва, які можуть піднести людину на найвищий щабель пошани: одне — це мистецтво гарного полководця, друге — мистецтво гарного оратора»?

А Плутарху;

Б Цицерону;

В Гомеру;

Г Сократу.

12. Який метод був названий «сократівською іронією»?

А той, що будував свої бесіди у формі питань і відповідей;

В той, що ставив питання і відповідав на них сам іронічно; В той, що робив вигляд, що нічого не знає і просив просвітити; Г той, що ставив питання співрозмовникові до тих пір доки той не переконувався, що нічого не розуміє.

Варіант ІІ

1. Який рівень майстерності публічного виступу автор називає ораторським мистецтвом?

А достатній;

Б високий;

В якісний;

Г недостатній.

2. Основні питання риторики були поставлені:

А у XVII ст.;

Б у X ст.;

В в античні часи;

Г у XIX ст.

3. Окремі вчені класифікують риторику як мистецтво:

А повідомлення знань;

Б узагальнення знань;

В засвоєння знань;

Г збагачення знань.

4. Ф. Прокопович вважав, що дар переконливого мовлення:

А допомагає у скруті;

Б приносить задоволення;

 

360


Усі уроки української мови в 11 класі. Академічний рівень


В лікує душі;

Г лікує тіло.

5. Автор праці «Про ораторське мистецтво»:

А Цицерон;

Б Ф. Прокопович;

В Плутарх;

Г Ломоносов.

6. Яку умову появи і розвитку ораторського мистецтва згадує автор?

А розвиток науки;

Б розвиток мистецтва;

В розповсюдження писемності;

Г демократичні форми управління.

7. Цицерона автор називає найбільшим римським:

А публіцистом, оратором, ученим;

Б оратором, політиком, полководцем;

В ученим, оратором, письменником;

Г оратором, політиком, письменником.

8. Провідна роль управління у Греції належала:

А суду;

Б аристократам;

В народним зборам;

Г раді п’ятисот.

9. Ораторська кар’єра у Давній Греції була:

А «необхідною і важливою»;

Б «почесною і важкою»;

В «почесною і прибутковою»;

Г «прибутковою і необхідною».

10. Автор вважає, що почесне місце в історії ораторського мисте­цтва належить:

А Цицерону;

Б Сократу;

В Платону;

Г Аристотелю.

11. Вставте слово у речення «У Гомерових творах справжнім ге­роєм вважався той, хто не тільки виявляв., а й умів гарно говорити»:

А доблесть;

Б силу;

В розум;

Г знання.

 

Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей

 

361

 

12. Афінські громадяни збиралися на площі міста й обговорювали державні справи:

А один раз на рік;

Б один раз на місяць;

В через кожні сім днів;

Г через кожні десять днів.

 

Оцінювання контрольного аудіювання

 

Номер завдання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Варіант І

Б

В

А

В

А

В

Г

В

Б

Г

Б

А

Варіант ІІ

Б

В

А

В

Б

Г

Г

В

В

Б

А

Г

  1. VI.   Підсумок уроку

►    Організований збір контрольних зошитів.

►    Відповіді на питання, що виникли в учнів під час написання

контрольної роботи.

  1. VII.   Домашнє завдання

►    Індивідуальне завдання з повторення вивченого.

Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс.