Мета: виробляти у школярів уміння аналізувати і виправляти власні помилки; розвивати усне й писемне мовлення, підбити підсумки творчої роботи; проаналізувати типові помилки, допущені у переказах;
Обладнання: контрольні зошити.
Хід уроку
І. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
ІІ. Основний зміст РОБОТИ
1. Загальна оцінка вчителем переказів.
2. Аналіз двох-трьох переказів.
Схема аналізу письмового переказу
1) Чи в правильній послідовності переказано зміст тексту (пропущено щось, додано щось зайве, переставлені абзаци тощо).
2) Чи передано головну думку тексту.
3) Чи розкрито тему.
4) Чи збережено в переказі стиль тексту.
5) Грамотність.
3. Оголошення оцінок за перекази.
4. Колективна робота над типовими помилками.
5. індивідуальна робота учнів над помилками.
ІІІ. Підбиття підсумків уроку
IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
[1, 2] Скласти сім речень, вживаючи прикметники з не.