План-конспект уроку (розробка уроків)

УРОК № 40 Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Робота над виправленням помилок, допущених у переказі.

Мета: виробляти у школярів уміння аналізувати і виправляти власні помилки; розвивати усне й писемне мовлення, підбити підсумки творчої роботи; проаналізувати типові помилки, допущені у переказах;

Обладнання: контрольні зошити.

Хід уроку

І. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

ІІ. Основний зміст РОБОТИ

1.         Загальна оцінка вчителем переказів.

2.         Аналіз двох-трьох переказів.

Схема аналізу письмового переказу

1)         Чи в правильній послідовності переказано зміст тексту (пропущено щось, додано щось зайве, переставлені абзаци тощо).

2)         Чи передано головну думку тексту.

3)         Чи розкрито тему.

4)         Чи збережено в переказі стиль тексту.

5)         Грамотність.

3.         Оголошення оцінок за перекази.

4.         Колективна робота над типовими помилками.

5.         індивідуальна робота учнів над помилками.

ІІІ. Підбиття підсумків уроку

IV.    ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

[1, 2] Скласти сім речень, вживаючи прикметники з не.

Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс.