План-конспект уроку (розробка уроків)

УРОК № 57 Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Відгук на літературний твір.

Мета: навчити учнів складати відгук на літературний твір; виховувати в них любов до читання, ретельність при виборі книги, свідоме ставлення до прочитаного.

Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.

          ХІД УРОКУ     

І. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

1.         Перевірка домашнього завдання.

ІІ.      ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

ІІІ.    МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ

IV.    СПРИЙНЯТТЯ й ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

1.         Слово вчителя.

1)         Значення книги в житті людей.

2)         Вплив книги на формування людської особистості.

Свої враження від прочитаної книги можна висловити у формі відгуку. У відгуку передаються враження, які справляє твір, дають оцінку героям.

Відгук можна написати у вигляді листа, статті в газету, щоденникових записів.

2.         Ознайомлення з текстом, про який писатиметься відгук.

[1]       Підручник «Українська література» 6 клас. Оповідання «Маленький горбань» Спиридона Черкасенка.

[2]       Вправи 328, 329 (усно).

3.         [1, 2] Ознайомлення з планом відгуку.

План відгуку

1)         Як називається книга і хто її автор?

2)         Яку епоху описано в книзі, що обговорюється?

3)         Який проміжок часу охоплюють описані в книзі події?

4)         Що вас найбільше зацікавило в книзі: доля її героїв, їх вчинки та поведінка, спосіб їх життя чи самі події або описи природи тощо?

5)         Які почуття викликала у вас ця книга, що з неї найбільше запам’яталося?

6)         Чи сподобалась вам книжка? Чому саме?

V.      ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Написати відгук на літературний твір за поданим планом.

[1]       С. Черкасенко «Маленький горбань».

[2]       «Лелечий суд» (вправа 328 — підручник).

Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс.