Урок № 64
Зв’язне мовлення
Аналіз контрольного переказу
Мета: підбити підсумки контрольного переказу, відзначити позитивне у виконанні письмових робіт, проаналізувати допущені учнями типові помилки й недоліки учнівських творчих робіт; спрямувати учнів на індивідуальне опрацювання допущених помилок.
Хід уроку
І. Повідомлення мети і завдань уроку.
ІІ. Загальна оцінка вчителем виконаної роботи.
ІІІ. Аналіз двох-трьох найбільш вдалих робіт.
Схема аналізу письмового переказу
1.Чи розкрито в переказі тему.
2.Чи передано головну думку переказуваного тексту.
3.Чи в правильній послідовності переказано зміст.
4.Чи не пропущено чогось, чи не додано того, чого немає в тексті.
5.Чи відповідає текст переказу типовому значенню переказуваного тексту-зразка (чи правильно побудовано речення розповіді або опису, чи правильно передано роздум).
6.Чи збережено в переказі стиль тексту-зразка.
7.Грамотність. Графічне оформлення.
ІV. Повернення учням зошитів. Оголошення оцінок за роботу.
V. Індивідуальне опрацювання допущених помилок. (Учні, які впоралися з роботою, одержують індивідуальне завдання).
VІ. Підбиття підсумків уроку.
VІІ. Домашнє завдання. Завершити роботу над помилками.