Статті

Л. Рубан: МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА

Модель особистості педагога

Одне з найголовніших завдань учителя – зробити дитину творчою особистістю. Але такого учня може виховати лише успішний учитель. Так хто ж він, успішний учитель?

1. Натхненний: надихає учнів на успішну діяльність; учні відчувають його захоплення своєю роботою та предметом.

2. Професійно підготовлений: добре знає свій предмет; щоденно планує й свої уроки так, щоб учням було цікаво.

3. Підтримує учнів: розвиває творчість і допитливість учнів; дружній і доброзичливий; підтримує невдачі й заохочує успіхи; усміхнений, уважний до дітей.

4. Послідовний, принциповий і вимогливий у викладанні та в оцінюванні:

5. Забезпечує ефективне навчання й виховання: дає зрозумілі пояснення до тем, які особливо зацікавили учнів; навчає цікаво й весело; не принижує особисту гідність учня.

6. Завжди дає відповідь на несподівані запитання, а якщо не знає відповіді, знаходить вихід із ситуації.

7. Визнає й практикує різноманіття у викладанні: використовує інтерактивні методи, проводить цікаві уроки позакласного читання, у будь-який спосіб намагається зробити навчальний процес цікавим для дітей, використовує та запроваджує новітні навчальні методи.

8. Гнучкий: позитивно ставиться до змін.

9. Проводить уроки не тільки сидячи. Таким чином урок здається більш динамічним та емоційним.

10. Залишає негативний емоційний вантаж поза дверима класу.

Літературне місто - Онлайн-бібліотека української літератури. Освітній онлайн-ресурс.